Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Defect artikel
Wanneer de klacht een defect of productiefout betreft dan adviseren we u om een mail op te stellen met een omschrijving van de klacht, het ordernummer van de bestelling, en indien mogelijk foto's waarop het defect en/of de klacht duidelijk te zien is. Op deze manier kunnen wij uw klacht het beste en snelste beoordelen en indien nodig doorsturen en voorleggen bij de betreffende leverancier. Deze mail kunt u sturen naar [email protected].